Społeczna Kampania Wizerunkowa "Motocykliści są wśród nas"
"Motocykliści są wśród nas" Plakat wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem. |
"Motocykliści są wśród nas" Plakat wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem. |
"Motocykliści są wśród nas" Plakat wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem. |
"Motocykliści są wśród nas" Billboard wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem. |
"Motocykliści są wśród nas" Billboard wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem. |
"Motocykliści są wśród nas" Billboard wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem. |
"Motocykliści są wśród nas" Billboard wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem. |
Kampania społeczna, sesja fotograficzna kreująca wizerunek motocyklistów
Celem kampanii społecznej "Motocykliści są
wśród nas" jest uświadomienie wszystkim użytkownikom dróg, że my
motocykliści to tacy sami ludzie, jak oni. Spotykamy się na co dzień –
kiedy odbieramy dzieci ze szkoły, gdy odwiedzamy przychodnię lekarską,
gdy robimy codzienne zakupy lub jesteśmy w kościele. Stomatolog, lekarz,
ksiądz – to niektóre z osób, które zobaczycie na plakatach naszej
kampanii. Chcemy poprzez naszą akcję przyczynić się do zwiększenia
wzajemnego szacunku użytkowników ruchu drogowego i redukcji agresywnych
zachowań wobec motocyklistów. Chodzi o to, byśmy wszyscy zachowywali się
wobec siebie na drodze bardziej ludzko, otwarcie i z szacunkiem, a nie
kierowali się negatywnymi stereotypami.
The public campaign "Motorcyclists are among us" is to educate all road users, that motorcyclists are the same people as you all are. We meet every day - when I pick up the kids from school, when we visit a medical clinic, when we do daily shopping or in the church. Dentist, doctor, priest - these are some of the people you see at the posters of our campaign.We want to contribute to the enhancement of mutual respect road users and reduce aggressive behavior towards motorcyclists. The point is that we all behave towards each other on a more human way, openly and respectfully, and not guided by negative stereotypes.
The public campaign "Motorcyclists are among us" is to educate all road users, that motorcyclists are the same people as you all are. We meet every day - when I pick up the kids from school, when we visit a medical clinic, when we do daily shopping or in the church. Dentist, doctor, priest - these are some of the people you see at the posters of our campaign.We want to contribute to the enhancement of mutual respect road users and reduce aggressive behavior towards motorcyclists. The point is that we all behave towards each other on a more human way, openly and respectfully, and not guided by negative stereotypes.
Zwyczajny człowiek, MOTOCYKLISTA
W jaki stereotyp się wpisujesz? Zwykle uważamy, że
to pytanie nie znajduje zastosowania w odniesieniu do nas. Jesteśmy
wyjątkowi, unikalni i tak wolimy być postrzegani. Nie lubimy być
szufladkowani. Mamy swoje rodziny, swoje przywary, ulubione miejsca,
pasje. Tak samo różnorodni są motocykliści. Nie ma „typowego”
motocyklisty. Każdy z nich jest inny, unikalny, a jednocześnie – zwykły.
To zwykli ludzie, tacy jak my. Z rodzinami, pracujący w bardzo różnych
miejscach, biedniejsi, bogatsi – różni, ale zawsze – pełnowartościowi i
zasługujący na szacunek. Jak każdy z nas.
Rozejrzyj się, zwiększ bezpieczeństwo na drodze
Spotykamy ich na co dzień – kiedy odbieramy dzieci
ze szkoły, gdy odwiedzamy przychodnię lekarską, gdy robimy codzienne
zakupy lub jesteśmy w kościele. Gdy uświadomimy sobie, że motocykliści
są wśród nas, łatwiej będzie nam także dostrzec ich na drodze i być dla
nich bardziej uprzejmym. To niezbędne, aby ograniczyć ilość wypadków i
urazów na drogach. Tym bardziej, że motocyklistów jest coraz więcej.
Według danych Komendy Głównej Policji, ilość motocykli na polskich
drogach systematycznie się powiększa – w roku 2012 było ich aż
1 200 000! Na drogach jest coraz ciaśniej, dlatego wszyscy powinniśmy
mieć na uwadze wzajemne bezpieczeństwo i ostrożność.
O kampanii "Motocykliści są wśród nas"
Stomatolog, lekarz, ksiądz – to niektóre z osób,
które zobaczymy na plakatach kampanii. Są to autentyczni przedstawiciele
tych zawodów, którzy dodatkowo pasjonują się motocyklami i w wolnych
chwilach uwielbiają przejażdżki na swoich jednośladach. Czy to czyni ich
mniej wartościowymi ludźmi? Czy umniejsza inteligencję? Czy jest
powodem do ignorowania na drodze? Nie! Dlaczego? Bo motocyklista to
człowiek jak każdy inny. Plakaty Fundacji Jednym Śladem mają nam o tym
przypomnieć. Twórcy kampanii chcą poprzez swoją akcję przyczynić się do
zwiększenia wzajemnego szacunku użytkowników ruchu drogowego i redukcji
agresywnych zachowań wobec motocyklistów. Chodzi o to, byśmy wszyscy
zachowywali się wobec siebie na drodze bardziej ludzko, otwarcie i z
szacunkiem, a nie kierowali się negatywnymi stereotypami.
Komentarze
Prześlij komentarz