Społeczna Kampania Wizerunkowa "Motocykliści są wśród nas"

Sesja Wizerunkowa do kampanii społecznej "Motocykliści są wśród nas"

Sesja fotograficzna zrealizowana we współpracy z Fundacją Jednym Śladem do kampanii społecznej przedstawiającej wizerunek motocyklisty jako jednego z nas: szpital, sklep, szkoła, urząd, gabinet dentystyczny, kościół… Nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę, ale znamy ich i codziennie spotykamy w różnych miejscach.



Motocykliści są wśród nas, sesja wizerunkowa,  chirurg na sali operacyjnej
"Motocykliści są wśród nas"
Plakat wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem.


Motocykliści są wśród nas - kreacja wizerunku, gabinet stomatologiczny
"Motocykliści są wśród nas"
Plakat wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem.

Motocykliści są wśród nas - kampania społeczna, przedszkolanka Warszawa
"Motocykliści są wśród nas"
Plakat wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem.

Motocykliści są wśród nas - kampania społeczna, ksiądz spowiedź konfesjonał kościół Warszawa
"Motocykliści są wśród nas"
Plakat wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem.

Motocykliści są wśród nas, kampania społeczna - chirurg sala operacyjna Warszawa szpital
"Motocykliści są wśród nas"
Billboard wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem.

Motocykliści są wśród nas - wizerunkowa kampania społeczna, dentysta gabinet stomatologiczny Warszawa
"Motocykliści są wśród nas"
Billboard wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem.

Motocykliści są wśród nas - wizerunkowa kampania społeczna, przedszkolanka zajęcia dzieci w przedszkolu Warszawa
"Motocykliści są wśród nas"
Billboard wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem.

Motocykliści są wśród nas - wizerunkowa kampania społeczna, kościół w Warszawie ksiądz stuła biblia spowiedź święta.
"Motocykliści są wśród nas"
Billboard wizerunkowej kampanii społecznej zrealizowanej we współpracy z Fundacją Jednym Śladem.

Kampania społeczna, sesja fotograficzna kreująca wizerunek motocyklistów

Celem kampanii społecznej "Motocykliści są wśród nas" jest uświadomienie wszystkim użytkownikom dróg, że my motocykliści to tacy sami ludzie, jak oni. Spotykamy się na co dzień – kiedy odbieramy dzieci ze szkoły, gdy odwiedzamy przychodnię lekarską, gdy robimy codzienne zakupy lub jesteśmy w kościele. Stomatolog, lekarz, ksiądz – to niektóre z osób, które zobaczycie na plakatach naszej kampanii. Chcemy poprzez naszą akcję przyczynić się do zwiększenia wzajemnego szacunku użytkowników ruchu drogowego i redukcji agresywnych zachowań wobec motocyklistów. Chodzi o to, byśmy wszyscy zachowywali się wobec siebie na drodze bardziej ludzko, otwarcie i z szacunkiem, a nie kierowali się negatywnymi stereotypami.

The public campaign "Motorcyclists are among us" is to educate all road users, that motorcyclists are the same people as you all are. We meet every day - when I pick up the kids from school, when we visit a medical clinic, when we do daily shopping or in the church. Dentist, doctor, priest - these are some of the people you see at the posters of our campaign.We want to contribute to the enhancement of mutual respect road users and reduce aggressive behavior towards motorcyclists. The point is that we all behave towards each other on a more human way, openly and respectfully, and not guided by negative stereotypes.  


Zwyczajny człowiek, MOTOCYKLISTA
W jaki stereotyp się wpisujesz? Zwykle uważamy, że to pytanie nie znajduje zastosowania w odniesieniu do nas. Jesteśmy wyjątkowi, unikalni i tak wolimy być postrzegani. Nie lubimy być szufladkowani. Mamy swoje rodziny, swoje przywary, ulubione miejsca, pasje. Tak samo różnorodni są motocykliści. Nie ma „typowego” motocyklisty. Każdy z nich jest inny, unikalny, a jednocześnie – zwykły. To zwykli ludzie, tacy jak my. Z rodzinami, pracujący w bardzo różnych miejscach, biedniejsi, bogatsi – różni, ale zawsze – pełnowartościowi i zasługujący na szacunek. Jak każdy z nas.

Rozejrzyj się, zwiększ bezpieczeństwo na drodze 
Spotykamy ich na co dzień – kiedy odbieramy dzieci ze szkoły, gdy odwiedzamy przychodnię lekarską, gdy robimy codzienne zakupy lub jesteśmy w kościele. Gdy uświadomimy sobie, że motocykliści są wśród nas, łatwiej będzie nam także dostrzec ich na drodze i być dla nich bardziej uprzejmym. To niezbędne, aby ograniczyć ilość wypadków i urazów  na drogach. Tym bardziej, że motocyklistów jest coraz więcej. Według danych Komendy Głównej Policji, ilość motocykli na polskich drogach systematycznie się powiększa – w roku 2012 było ich aż 1 200 000! Na drogach jest coraz ciaśniej, dlatego wszyscy powinniśmy mieć na uwadze wzajemne bezpieczeństwo i ostrożność.
O kampanii "Motocykliści są wśród nas"
Stomatolog, lekarz, ksiądz – to niektóre z osób, które zobaczymy na plakatach kampanii. Są to autentyczni przedstawiciele tych zawodów, którzy dodatkowo pasjonują się motocyklami i w wolnych chwilach uwielbiają przejażdżki na swoich jednośladach. Czy to czyni ich mniej wartościowymi ludźmi? Czy umniejsza inteligencję? Czy jest powodem do ignorowania na drodze? Nie!  Dlaczego? Bo motocyklista to człowiek jak każdy inny. Plakaty Fundacji Jednym Śladem mają nam o tym przypomnieć. Twórcy kampanii chcą poprzez swoją akcję przyczynić się do zwiększenia wzajemnego szacunku użytkowników ruchu drogowego i redukcji agresywnych zachowań wobec motocyklistów.  Chodzi o to, byśmy wszyscy zachowywali się wobec siebie na drodze bardziej ludzko, otwarcie i z szacunkiem, a nie kierowali się negatywnymi stereotypami.


Komentarze

Most popular